22 Mayıs 2010 Cumartesi

Doğal taşlar ve etkileri..

Doğal taşlar üzerine birçok internet sitesi var. Bu aralar da baya popüler bu mesele. Ben bu taşlarla ilgilenen birkaç kişiyle konuştum. Gerçekten de etkileri olduğuna inanıyorlar.
Her taşın kendine göre özelliği varmış. Ayrıca her burcun da kendine özel birkaç taşı varmış. İnsanlar burçlarına göre taş kullandıklarında, bu taşlar onlara şans getiriyormuş.

Burcunuzun özelliğine göre taşların neler olduklarını internette kolaylıkla bulabiliyorsunuz. Ancak şöyle bir durum var; bu taşları sizden başka kimse ellememeliymiş. Ve belirli periyotlarla taşları nötrlemek gerekiyormuş. Bunu da, ya taşı toprağa 24 saat gömerek, ya da su altında bir süre yıkayarak yapabiliyormuşsunuz.

Bunlar enteresan hadiseler tabiki ama bana sorarsanız önemli olan neye inandığınız. Eğer inanıyorsanız size etkili gelebilir. Bense sadece renkleri için onlarla beraberim :) Bana göre pırlanta dışında hepsi taş!
Tabi bir farkla, doğal taşlar herzaman daha canlı renklerde, daha parlak ve kaliteli duruyorlar.

Önümüzdeki günlerde tembeller için bir amme hizmetim olabilir :) Her burca göre doğal taşı yazabilirim ama şimdilik bu kadar. Yakında görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder