17 Nisan 2010 Cumartesi

Tasarımlarım

Ürünlerimin bir kısmını www.etsy.com sitesinde satmaya başladım :) Bana hayırlı olsun, bol kazançlar! Buraya da resimlerini koyuyorum, isteyenler benimle irtibata geçebilir.




Çok enteresan ve şık tasarımlarım var. Bilmeyenler için söyleyeyim: Çok uzun senelerdir bununla uğraşıyorum. Kristal boncuklar ve cam boncuklar kullanarak yaptığım kolyeler, çanta aksesuarları, yaka iğneleri var. Aynı zamanda yarı değerli taşlar ve inci ile de çalışıyorum. Arkadaşlarımın çoğu niye bu işi yapmadığımı soruyorlardı. Bir süredir yapmaya başladım.



Ürünlerin en önemli özellikleri tek olmaları. Yani her üründen sadece bir tane yapıyorum. Eşi yok. Ancak aynı taşları farklı kombinleyerek yeni şeyler üretebiliyorum. Ama taktığınızı kimsenin üzerinde göremezsiniz (belki benim dışımda zira kendim inanılmaz beğeniyorum ve kullanıyorum :)



Bu arada eklemek isterim ki, modeller hiçbir yerden alıntı ya da çalıntı değildir, tamamen benim yaratıcılığım. Ama herhangi bir yerde görüp, çok beğenip, pahalı bulup, Sezin bana yapsana derseniz düşünebilirim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder